Bloggar från jobbet <3

 
Hej! Nu sitter jag på mitt jobb och bloggar! Från en app! Coolt va? Snart är jag ikapp min 11-åring vad gäller teknik! Egentligen har jag infört något som alla andra borde införa, nämligen appförbud. Jag får bara ladda hem nyttiga och bra appar, inte en massa värdelösa spel och annan skit, jag hatar när man måste bläddra som en galning för att hitta det man ska. I princip använder jag bara Swedbank och Facebook-appen. Nu kanske jag kommer att använda blogg.se-appen, men det ser inte så ljust ut eftersom den inte fattar hur man automatiskt gör stor bokstav i början på ny mening.
 
DAGENS OUTFIT:
Kornblå jeans från Vila
Grårandig tröja med kaffefläckar från Only
Grå, noppig kofta från Gina Tricot
Strumpor och skor
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0